آرشیو دی ماه 1401

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

خرید محبوب ترین قهوه ساز

۶۰ بازديد
قهوه ساز
داشتن اطلاعات برای دستگاه های اسپرسو ساز. چراکه کافی میکر هایی که می توان با آنها قهوه دمی و اسپرسو آماده کرد بسیار زیاد هستند. بنابراین نیاز است اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه ها بدست آورید. تنها در این صورت است که می توان قهوه سازی را خریداری کنید که مناسب نیازتان است، در غیر این صورت قطعا از انتخاب تان پشیمان می شوید.
در سبک و سیاق زندگی امروزی تمایل به نوشیدن قهوه در بین عموم مردم افزایش پیدا کرده است. و دستگاه قهوه ساز به یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین لوازم آشپرخانه تبدیل شده اند. چرا که سپری کردن ۱ روز، بدون نوشیدن قهوه برای اکثر افراد سخت می باشد. زیرا هم قهوه، نوشیدنی ای محبوب است و همانطور که می دانید به دلیل داشتن کافئین به داشتن انرژی و تمرکز بالا کمک فراوانی میکند.
اما از آنجایی که خرید هر روز قهوه از قهوه فروشی ها، هم زمان بر می باشد و هم هزینه بر، بیشتر مردم ترجیح می دهند خودشان در خانه قهوه درست کنند. اما کسانی هستند که نسبت به این دستگاه ها اطلاعاتی کمی دارد. به همین جهت در جستجوی محبوب ترین دستگاه قهوه ساز هستند. درصورتی که اساسا این پرسش و این جستجو اشتباه است.
source: خرید محبوب ترین قهوه ساز

ترکیب قهوه اسپرسو و شکلات

۵۵ بازديد

قهوه اسپرسو
متخصصان مصرف شکلات و قهوه اسپرسو را برای افزایش سلامتی پیشنهاد می دهند. زیرا شکلات و قهوه به جلوگیری از بروز بیماری هایی مانند: بیماری قلبی، دیابت، بیماری آلزایمر، سرطان، … کمک زیادی می کنند. همچنین این دو خوراکی، شکلات و قهوه ویژگی های مشابه زیادی دارند. به طور مثال هردو از درخت به صورت میوه چیده می شوند. قهوه از میوه ای به نام گیلاس قهوه و شکلات بصورت دانه های لوبیایی شکل از درخت کاکائو به دست می آید.

مصرف کاکائو و قهوه باعث عملکرد هوشیارتر مغز و اعصاب می ‌گردند و کمک می کنند افراد دیرتر خسته شوند. با درنظر گرفتن این موارد و تشابهات بیشتر، بسیاری تمایل دارند برای دوچندان کردن این مزایا آنها را ترکیب کنند. یا به دلیل علاقه وافری که به قهوه به ویژه قهوه اسپرسو و کاکائو دارند، این کار را انجام می دهند. قهوه موکا یک روش عالی برای ترکیب این دو ماده است که نام های مختلفی هم دارد. در واقع موکا کافی نوعی قهوه لاته شکلاتی است که بر اساس اسپرسو، شیر فوم گرفته شده و شکلات درست می‌ شود.

source: ترکیب قهوه اسپرسو و شکلات

خرید آسیاب برقی قهوه کوچک

۵۸ بازديد

آسیاب قهوه
علاوه بر عطر و رایحه، میزان آسیا کردن دانه های قهوه با آسیاب قهوه، یکی از اصلی ترین موارد مهم بر غلظت و طعم نوشیدنی قهوه می باشد. زیرا میزان پودر کردن دانه های قهوه برای هر دستگاه قهوه ساز متفاوت است و باید به میزان مشخصی آنها را ریز کرد. اگر دانه های قهوه متناسب با نوع دستگاه قهوه ساز آسیا نشده باشد، میزان عصاره گیری از قهوه، تمام و کمال انجام نمی شود.

درنتیجه قهوه ای که می نوشید یا به اصطلاح سوخته است یا قهوه ای خواهید داشت به شدت آبکی. حالا اگر از چندین دستگاه قهوه ساز استفاده می کنید که ۱۰۰% باید در خانه دستگاه آسیاب قهوه داشته باشید. همانطور که می دانید آسیاب های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد. از انواع برقی گرفته تا مدل های دستی. 

ولی از آنجایی که این دستگاه ها ابعاد بزرگی دارند، جای زیادی را در آشپزخانه های کوچک امروزی به خود اختصاص می دهند. برای خرید بهترین آسیاب قهوه برقی و مناسب با دستگاه قهوه ساز تان باید چند فاکتور مختلف را در نظر بگیرید. از جمله قدرت آسیاب، نوع درجه بندی، نوع و جنس تیغه ها، میزان دقت دستگاه، میزان دور ریز قهوه، … . دستگاه های زیادی هستند که این قابلیت ها را در حد ایده آل دارا می باشند.

مانند آسیاب های برقی قهوه نوا ۳۶۶۰، N600، N600 Home: این دستگاه ها توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. اما هر سه برند کاملا مشابه هستند با ظاهر یکسان ولی تفاوت هایی جزیی که خیلی در نحوه خرد کردن قهوه تاثیر ندارند.

آسیاب قهوه دلونگی مدل KG79: در بین بینهایت مدل های آسیاب قهوه برند دلونگی این محصول یکی از پرفروش ترینِ آنها می باشد. زیرا ظاهر بسیار جذابی دارد. آسیاب قهوه مباشی ۲۲۸۸: این دستگاه از جمله مدل هایی است که قابلیت قرار گرفتن پرتافیلتر در زیر مخزن خروجی را دارد. همینطور می توان مخزن پودر قهوه خودِ دستگاه را قرار داد. این ویژگی به نسبت کارایی دستگاه بسیار عالی می باشد.

source: خرید آسیاب برقی قهوه کوچک

تمپر چیست

۶۹ بازديد
تمپر
از آنجایی که ذرات قهوه در برخورد با آب پرفشارِ دستگاه اسپرسو ساز امکان جابه جایی زیادی دارند، ممکن است در زمان عصاره گیری، پودر قهوه و آب جوش از پرتافیلتر خارج شود. این موضوع هم به دستگاه آسیب وارد میکند و هم کثیفی زیادی به بار می آورد. بنابراین حتما باید قهوه را در پرتافیلتر تمپ یا فشرده سازی کرد با استفاده از ابزارهای تمپر و لولر، فرقی هم برای مشتری قهوه آماده می کنید با برای خودتان.
تمپر وسیله ‌ای است کوچک از جنس پلاستیک، استیل ضد زنگ، چوب یا ترکیبی از این متریال ها با یکدیگر. اندازه قطر پرتافیلتر بستگی به نوع دستگاه‎ اسپرسو ساز دارد اما معمولا به ۳ سایز ۵۱، ۵۳ و ۵۸ دسته بندی می شوند. و اندازه تمپر باید با اندازه پرتافیلتر و هدگروپ دستگاه یکی باشد.
علاوه بر سایز، تمپرها مدل های مختلفی دارند که انتخاب هرکدام کاملا سلیقه ای صورت می گیرد. اما با اینکه این انتخاب سلیقه ای است باید با آگاهی انجام شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد. تمپر قهوه اسپرسو ظاهری تقریبا شبیه به گوشت کوب دارد اما با کاربردی متفاوت.
این وسیله هم از مدل دسته گوناگون است و هم از نوع صفحه مسطح، به شکل های مختلفی تولید می شود. رایج ترین سطح ها شامل موارد زیر هستند. سطح تخت: سطح این تمپرها کاملا صاف می باشد و به هنگام فشرده ‌سازی، با پودر قهوه به یک اندازه در تماس هستند. رویه شیاردار: صفحه صاف این تمپرها توسط دایره هایی متحدالمرکز پوشیده شده و یک سطح صاف اما شیاردار به وجود آمده است. شیار این تمپر ها به توزیع بهتر آب در سطح قهوه کمک می کنند.
سطح محدب: دارای سطحی هستند که تا حد کمی گرد می باشد و دیوار ه های آن کمی نازک‌تر از بخش مرکزی است. تمپر سطح محدب به هدایت آب در دیواره ‌های داخلی پرتافیلتر کمک میکند و برای افراد متخصص مناسب می باشد. نیمه محدب: این تمپرها همان سطح محدب را دارند اما نه کاملا محدب. در واقع قسمت مرکزی سطح، صاف است و کناره ها کمی خمیده اند. (مثل اینکه قسمت بیرون زدگی سطح محدب صاف شده باشد)
source: تمپر چیست

خرید پد قهوه

۶۹ بازديد

قهوه اسپرسو
 پدهای قهوه شبیه به چایی های کیسه ‌ای هستند که حاوی قهوه آسیا شده با آسیاب قهوه و آماده شده برای تهیه اسپرسو می ‌باشند. این بسته ها با فیلتر های کاغذی مهر و موم شده اند و معمولا حاوی ۷ گرم پودر قهوه می باشند. برای استفاده از این پدها نیاز به خرید اسپرسو ساز می باشد. برعکس تی بک های چایی که برای دم کردن چایی با آنها به هیچ دستگاهی نیاز نیست.

اما خوشبختانه هم دستگاه های اسپرسو سازی است که مخصوص پد قهوه می باشند و هم می توان این پدها را داخل برخی از پرتافیلتر ها قرار داد. با استفاده از پد دیگر نیازی به آسیاب، تمپ و اندازه گیری قهوه نیست و باعث می ‌شود قهوه بسیار تمیز و سریع آماده شود. اینها مهمترین مزیت استفاده از پدها هستند. همچنین پدهای رایج در بازار ۲ نوع می باشند.
پد نرم: بسته های قهوه ای هستند که نزدیک به قهوه دمی یا سنتی می باشند. در مدت زمان بیشتری آماده می شوند و دارای انحلال بهتر، دور ریز کمتر و رایحه‌ی بیشتری هستند. پدهای نرم برای تهیه قهوه‌ ی بدون اعمال فشار تولید شده ‌اند، معمولا اندازه‌ای حدود ۵۵ میلی‌متر دارند و حاوی ۸٫۵ تا ۱۲ گرم پودر قهوه می ‌باشند.
پد سخت: پدهای سخت برای تهیه قهوه به روش تحت فشار یا اسپرسو تولید شده‌اند. به راحتی داخل پرتافیلتر قرار گرفته و ثابت می ‌شوند. این پدها معمولا دارای قطری به اندازه‌ی ۴۴ میلی‌متر بوده و حاوی ۷ گرم پودر قهوه مخصوص اسپرسو هستند.