آرشیو شهریور ماه 1402

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

قیمت مادلر

۵۰ بازديد

مادلر
می توان گفت مادلر یک دسته بلند است با سر صاف، شیاردار یا برآمده. طول مادلر متفاوت است اما به راحتی می توان آن را در کف دست نگه دارید و مواد درون شیکر یا ته لیوان را به اصطلاح ماد کنید. اگر بخواهیم به مزایای استفاده از مادلر اشاره کنیم باید به این موارد اشاره کنیم: دارای ابعاد کوچک و وزن سبکی می باشد. کمترین فضا را در آشپزخانه یا بر روی تمپر مت به خود اختصاص می دهد.
عدم نیاز به برق و یا بطری. شستشوی بسیار راحت. دوام بسیار بالا. از مادلر برای تهیه انواع نوشیدنی های سرد و خنک می توان استفاده کرد. نوشیدنی هایی مانند: موهیتو، کایپیرینیا، انواع اسموتی، لیموناد، انواع شربت ها، نوشیدنی هایی با آب گازدار، انواع کوکتل میوه ها و غیره. در بیشتر موارد، هدف از ماد کردن این است که مواد را به یک ماده خمیر مانند و له تبدیل نکنید. در واقع، شما می خواهید به آرامی عصاره، عطر و بو را از مواد استخراج کنید. به طور مثال در مورد گیاهان ، شما باید عطر آنها را آزاد کنید.
یا برای میوه، هدف استخراج کردن آب میوه است بدون له کردن و از بین بردن بافت میوه. علاوه بر این باید مواد، سیروپ ها، … دیگری را هم به این نوشیدنی ها اضافه کنید تا پایه و اساس طعم نوشیدنی را تشکیل دهند. مادلر های با مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند اما به طور کلی دارای ۳ جنس مختلف می باشند: چوبی، پلاستیکی و فولاد ضد زنگ، و یا ترکیبی از ۲ جنس.
source: قیمت مادلر

انواع بسکت پرتافیلتر چیست

۵۱ بازديد
پرتافیلتر
بسکت های پرتافیلتر ابزاری هستند که برای استخراج قهوه اسپرسو از قهوه پودر شده با آسیاب قهوه استفاده می شوند. سبدها از نظر ابعاد و اندازه متفاوت هستند تا بتوان با آنها انواع قهوه های مختلف را بصورت تک و دوبل تهیه کرد. بسکت پرتافیلتر استاندارد در پورتافیلتر یا دسته گروپ قرار می گیرد، پودر قهوه در آن ریخته می شود و سپس در هدگروپ دستگاه اسپرسو ساز قفل می ‌گردد. و در آخر با زدن دکمه شروع دستگاه عصاره گیری شروع می شود.
سبد قهوه معمولا از فلز ساخته می شود. و در حالی که آب جوش تحت فشار از آن عبور می کند، تفاله های قهوه را در خود نگه می دارد. قسمت پایین بسکت دارای یک یا چند سوراخ است که قهوه استخراج شده از آن خارج می شود. حتما می‌ دانید آسیاب قهوه و دانه‌ های قهوه تازه از مهم‌ترین موارد برای درست کردن قهوه اسپرسو بینظیر هستند. اما، سبد های پرتافیلتر هم نیز بسیار مهم می باشند. در واقع، این سبدها مقدار زیادی از طعم و قهوه را که می توانید استفاده کنید، تعیین می کند.
به همین دلیل است اطلاع از تفاوت این دو سبد پرتافیلتر بسیار مهم می باشد. دو نوع عمده سبد پورتافیلتر، تحت فشار و بدون فشار در بازار موجود وی باشد که هر کدام از آنها به همراه اکثر دستگاه های اسپرسوساز می باشند. تقریبا می توان گفت با دیدن این سبدها می توان تفاوت های آنها را متوجه شد.
بسکت های تحت فشار یک سوراخ کوچک در قسمت بیرونی و سوراخ های بی شماری در قسمت داخلی سبد دارند. درحالی که سبدهای بدون فشار دارای سوراخ های کوچکِ زیادی در دو طرف سبد می باشند. استفاده از سبد پورتافیلتر تحت فشار آسانتر است. می تواند به پوشاندن تناقضات در مراحل پیش از عصاره گیری کمک کند. زیرا دیواره دوم سبد می تواند فشار کافی ایجاد کند تا اندازه ضعیف آسیاب، دوز نادرست و یا تمپینگ ناکافی را جبران کند.
در این سبدها آب برای مدت طولانی تری با قهوه در تماس است، بنابراین قوام آن، درمقایسه با سبد معمولی چندان مهم نیست. اما سبد تحت فشار به دلیل هوادهی اضافی بین دو دیواره،کرمای بیشتری ایجاد می کند. با این حال، ممکن است آسیاب نامناسب استخراج را محدود کند که منجر به ایجاد طعم ضعیف تر می شود. بنابراین سبد بدون فشار طعم اسپرسو بهتری تولید میکند.

خرید اسپرسو ساز صنعتی

۴۸ بازديد
اسپرسو ساز
یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های افتتاح یک کافی شاپ، انتخاب و خرید تجهیزات، اسپرسو ساز صنعتی یا تجاری، آسیاب قهوه و سایر لوازم مورد نیاز است. زیرا شما برای ارئه قهوه با طعم شگفت انگیز به مشتریان خود، به تمام اقلام و تجهیزات نیاز دارید. درنتیجه باید در انتخاب هریک از این تجهیزات دقت زیادی داشته باشید.
اولین قدم این است که تعداد نوشیدنی ها را در روز (و مهمتر از آن در ساعت!) تخمین بزنید. برای مثال ممکن است شما نیاز داشته باشید ۲۰۰ شات اسپرسو را در ۱ ساعت بزنید. پس دستگاه شما باید این قابلیت را داشته باشد تا در سرویس دهی به مشتری دچار مشکل نشوید. مورد بعدی تعیین تعداد هدگروپ دستگاه اسپرسو ساز تجاری می باشد. زیرا هر چه تعداد گروپ دستگاه اسپرسو ساز بیشتر باشد،
نوشیدنی‌های بیشتری را می توان در ساعت و به طور همزمان درست کرد. طبق نظرسنجی های انجام شده، حدود ۶% از کافی شاپ ها از دستگاه اسپرسوساز تک گروپ، حدود ۶۸% از دستگاه ۲ گروپ، حدود ۲۴% از دستگاه های ۳ گروپ و حدود ۲% از دستگاه های بیشتر از ۴ هدگروپ استفاده می کنند. نوع عملکرد دستگاه اسپرسو ساز صنعتی نکته بعدی است که باید به آن توجه کنید. اسپرسو ساز های صنعتی به سه نوعِ، دستی، نیمه اتومات و تمام اتومات (خودکار) دسته بندی می شوند.
اگر یک کافه کوچک دارید و تعداد مشتری هایتان به نسبت کم است، یک دستگاه اسپرسو ساز نیمه صنعتی (نیمه اتومات) یا دستی گزینه خوبی است. اما اگر مشتری هایتان زیاد است که باید دستگا تمام اتوماتیک خریداری کنید. و درنهایت قیمت دستگاه ها را باید مورد بررسی قرار دهید. با اینکه اسپرسو ساز های صنعتی قیمت بالایی دارند اما با بررسی زیاد و گرفتن مشاوره می توانید بهترین دستگاه را متناسب با بودجه تان خریداری کنید.
در زمان خرید اسپرسو ساز نیمه صنعتی این سوالات را در نظر بگیرید! منوی خود را برنامه کنید. حتما قیمت خود را مشخص کنید. براساس پیش بینی میزان رشد کسب و کارتان تصمیم بگیرید. حجم مشتریان را مشخص کنید. کیفیت نوشیدنی چقدر مهم است؟ امکانات دیگر دستگاه چیست؟ نحوه تمیز کردن و تعمیر دستگاه به چه صورت است؟
source: خرید اسپرسو ساز صنعتی

طرز کار ایروپرس

۳۹ بازديد

ایروپرس
قهوه ساز ایروپرس قابل حمل و سبک بوده و می توان آن را به راحتی در کیف دستی قرار داد و به هرکجا که بخواهید، ایروپرس را همراه خود ببرید. این قهوه ساز از محبوبیت بسیار زیادی در دنیا برخوردار است. فقط چند دقیقه تصور کنید که صبح درحال آماده کردن قهوه ای هستید بسیار خوشمزه. قهوه ای که کل فضای خانه یا محل کار را پر کرده و بسیار راحت آماده هم می شود.

همچنین قهوه ای که با ایروپرس تهیه می شود، قهوه ای قوی، شفاف و غنی می باشد. قهوه ساز ایروپرس از دو پیستون یا سیلندر و یک نگهدارنده فیلتر تشکیل شده است. جالب است بدانید این قهوه ساز مخزنی برای قهوه ندارد و مستقیم بر روی فنجان قهوه قرار می گیرد. و حالا تهیه قهوه با اروپرس:

قهوه را اندازه گیری و آسیاب کنید. فیلتر ایروپرس را درون پیستون بزرگتر قرار دهید. ایروپرس و فیلتر آن را آبکشی کنید (برای از بین بردن آلودگی های احتمالی و گرم شدن قهوه ساز). ایروپرس را بر روی فنجان قهوه قرار داده و دانه های قهوه را در پیستون فیلتر دار بریزید.

آب با دمای ۹۳ درجه را به قهوه ها اضافه کنید. (به میزانی که روی قهوه ها را بپوشاند). بعد از اینکه بر روی قهوه ها حباب های ریز ایجاد شد، اضافه آب جوش را به آنها اضافه کنید و سپس آنها را به مدت ۱۰ ثانیه هم بزنید. پیستون کوچکتر را بر روی پیستون بزرگتر قرار دهید و آن را به سمت پایین حرکت داده تا قهوه به داخل فنجان ریخته شود.

source: طرز کار ایروپرس