آرشیو اسفند ماه 1398

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

اسپرسو ساز خوب چه ويژگي هايي دارد

۲۹۲ بازديد

قهوه يكي از نوشيدني هاي پرطرفدار در جهان است و اين جمله به اين معناست كه روزانه حدود ۳ ميليارد فنجان قهوه در دنيا مصرف مي‌شود. اين در حالي است كه به جمعيت طرفداران قهوه روز به روز اضافه مي شود. از همين رو انواع مختلف قهوه در دنيا وجود دارد كه يكي از پر مصرف ترين آن ها، اسپرسو مي باشد. در واقع قهوه اسپرسو، روشي براي تهيه قهوه اي با غلظت بيشتر است كه با دستگاه اسپرسو ساز آماده مي شود.

بر اين اساس امروزه نياز به دستگاه اسپرسوساز در بين لوازم آشپزخانه، در محل كار و به ويژه در بين تجهيزات كافي شاپ بيش از پيش احساس مي شود.

در مقاله قبل به اين موضوع پرداختيم كه دستگاه اسپرسو ساز چگونه كار ميكند، اما در اين مقاله به سراغ اين موضوع رفتيم كه يك دستگاه اسپرسو ساز خوب چه ويژگي هايي دارد، چرا كه كيفيت دستگاه اسپرسو ساز در طعم قهوه بسيار تاثيرگذار است.

ويژگي هاي اسپرسو ساز خوب

بعد از گذراندن يك روز سخت كاري، براي صبحانه، براي از بين بردن خستگي وسط روز، براي بيدار ماندن در طول شب …، قهوه نوشيدني اي است كه بسيار كمك كننده است. داشتن يك دستگاه اسپرسو ساز خوب به شما كمك مي كند كه قهوه اي با طعم عالي تهيه كرده و از نوشيدن آن لذت ببريد. در زير ويژگي هاي يك اسپرسوساز خوب را بيان مي كنيم.

source: اسپرسو ساز خوب چه ويژگي هايي دارد

قيمت فيلتر كاغذي

۳۱۰ بازديد

فيلتر كاغذي مربع طرح Chemex squares paperfilter براي قهوه ساز كمكس ، مناسب است . هميشه بهترين فنجان قهوه از بهترين فيلتر نشات مي گيرد. شكل مربع اين فيلتر براي عصاره گيري در تمامي انواع قهوه سازهاي كمكس مناسب است. طراحي نازك و فيبري فيلتر از ورود عوامل موثر بر تلخي، روغن و تفاله قهوه به فنجان قهوه جلوگيري مي كند. فرآيند تصفيه اين فيلتر باعث ايجاد طعمي بهتر در قهوه مي شود. در هر بسته از ۴۰ فيلتر موجود است.

براي استفاده فيلتر را به صورتي كه در شكل نشان داده شده تا كنيد و فيلتر كاغذي را به‌گونه‌اي بروي مخزن قرار مي‌دهيم تا كاملاً دهانه آن را پوشش دهد. مطمئن شويد كه بخش سه‌لايه به سمت دهانه كمكس قرار گيرد، اما آن را مسدود نكند.

source: قيمت فيلتر كاغذي

خريد پيچر باريستا

۳۶۱ بازديد

پيچر به ظرف مخصوص تهيه كف شير گفته مي‌شود كه براي استفاده در زير نازل بخار اسپرسو ساز ها تعبيه شده است. اين ظرف از جنس استيل ضد زنگ ساخته شده و براي گرم كردن شير نيز مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. ويژگي منحصر به فردي كه اين پيچر دارد طراحي دسته‌ي آن مي‌باشد كه بصورت ارگونوميك تعبيه شده است و آن را براي تهيه‌ي لاته آرت بسيار مناسب ساخته است.

 پيچر شير استيل (پارچ شير) لته آرت ,با بدنه ي تمام استيل و مدرج (بر واحد ميلي ليتر) براي استفاده، در زير نازل بخار دستگاه‌هاي اسپرسو ساز طراحي شده است. طراحي كارآمد محصول تسلط دست بر آن را زياد مي كند و مي‌توان به خلق آثار ظريف لاته آرت پرداخت.

جنس اين محصول از استيل، حجم آن ۹۰۰ ميلي ليتر

موارد استفاده:

جهت تهيه فوم شير
مخلوط كردن انواع مايعات
تهيه لته و كاپوچينو

با خريد پيچر شما اين امكان را خواهيد داشت تا هر نوع نوشيدني بر پايه شيري همچون كاپوچينو و ماكياتو و لته آرت را تهيه نماييد.

source: خريد پيچر باريستا

تمپر قهوه 51

۲۳۱ بازديد

تمپر قهوه ( coffee tamper ) يك وسيله‌ي كار‌آمد براي آماده كردن يك فنجان قهوه اسپرسو با كرماي مناسب و خوش طعم است.شما بايد پس از اندازه‌گيري ميزان مناسب پودر قهوه آن را در فيلتر دستي فشرده كنيد تا به يك قرص كاملاً فشرده تبديل شود.

علت استفاده از تمپر تبديل پودر قهوه به يك قرص فشرده‌ است كه سطح آن با لبه‌ي فيلتر قهوه ساز كمي فاصله دارد. هنگاميكه شما فيلتر حاوي پودر قهوه را در پرتا‌ فيلتر قرار داديد و زير سر اصلي دستگاه اسپرسو بستيد. آب با فشار روي فيلتر حاوي پودر قهوه پاشيده مي‌شود. پودر قهوه بعد از تماس با آب حجم بيشتري پيدا خواهد كرد و اگر فاصله ي پودر قهوه تا لبه ي فيلتر وجود نداشته باشد آب از كنار فيلتر سرازير شده و فضاي اطراف دستگاه را كثيف مي‌كند.

دليل دوم اين است كه اگر قهوه فشرده نشود آب از قسمتي كه فشرده نشده عبور مي كند و تمام عصاره ي قهوه خارج نمي شود و در نتيجه قهوه ي دم شده رقيق و بي‌كيفيت خواهد بود. پس با خريد تمپر قهوه يك فنجان اسپرسو دلنشين، ميل مي كنيد.

ويژگي هاي محصول:

  • وزن:نامعلوم
  • جنس دسته:چوب تيره, چوب روشن
  • قطر:51mm
  • وزن:300-302gr
  • ساير مشخصات:طراحي مناسب دسته براي تمپ كردن بهتر قهوه

source: تمپر قهوه 51

قيمت شيكر دستي

۳۰۷ بازديد

همزن دستي ۷۵۰ ميلي ليتري يا به اصطلاح (شيكر) يكي از محصولات و وسيله هاي مناسب و لازم براي كافي من ها و باريستا ها مي باشد كه رسپي هاي مختلفي را دستور كار خود دارند, تهيه نوشيدني هاي مختلف آيس كافي و كوكتل هاي مختلف تابستاني و … از جمله رسپي هايست كه نياز به همزن دستي دارند.  داراي بدنه ي كاملا استيل با كيفيت عالي. اين وسيله ساخت كشور چين مي باشد.

با خريد شيكر طعم متفاوتي از نوشيدني را تجربه ميكنيد.

ويژگي هاي محصول:

  • جنس بدنه: استيل ضد زنگ
  • گنجايش مخزن: 750ml

source: قيمت شيكر دستي