آرشیو آذر ماه 1398

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

خريد انترنتي دستگاه گل خامه زن دستي 0.5 ليتري

۳۳۲ بازديد

روش كار اين ابزار بسيار ساده و كيفيت خروجي خامه در اين كالا كاملا مناسب است . با داشتن اين ابزار خامه اي با طعم و كيفيت عالي را روي نوشيدنيهاي سرد و گرم ميزنيد. اين گل خامه زن با كپسولهاي گاز مخصوص خود كار ميكند ، به اين روش كه خامه قنادي را داخل مخزن ابزار ريخته و بعد از بستن درب كپسول را در خشاب قرادداده ومحكم ميبنديم تا تا محتوات كپسول وارد مخزن بشود .سپس پوكه كپسول را خارج ميكنيم و بعد از چند بار تكان دادن مخزن و قرار دادن سري دلخواه خود آماده استفاده است.

گل خامه زن براي شكل دادن به خامه براي روي بستني، شيريني، قهوه استفاده مي شود. خامه فرم گرفته تا خط مشخص شده داخل مخزن ريخته مي شود. قسمتي از مخزن براي هوا بايد خالي باشد. كپسول را داخل قسمت مخصوص آن قرار داده و با فشردن اهرم از آن استفاده مي شود. هر كپسول براي يكبار استفاده از حجم كامل مخزن كافي مي باشد.
اين دستگاه جهت فرم دادن خامه به صورت خنك و خوشمزه بر روي انواع كيك ها ، شيك ها ، وافل ها ، بستني ها و غيره ميباشد.

اين دستگاه يكي از پرطرفدار ترين تجهيزات كافي شاپ ها و لوازم آشپرخانه مي باشد، كه طرز استفاده آن بسيار راحت است.

محتويات درون محصول:
يك عدد فرچه نظافت
سه عدد سري

دستگاه گل خامه زن دستي 0.5 ليتري

مهم ترين ويژگي هاي اين محصول عبارتند از:

خامه كم چرب را ميتوان در اين دستگاه استفاده كرد اما بايد بطور مرتب آن را تكان دهيد تا قوام خامه حفظ شود.
هرگز درب را زماني كه واحد تحت فشار است از بطري جدا نكنيد. دستگاه را عمودي نگه داشته و با فشار دادن دكمه رها ساز فشار را از ان خارج كنيد تا تمام فشار آزاد شود.
داراي پيستون متحرك براي شستشوي آسان
اين مدل مناسب براي تهيه خامه سرد مي باشد.
تبديل نيم ليتر خامه يا خامه قنادي به خامه زده شده ي لطيف و سبك دو برابر روش هاي ديگر
مناسب براي تهيه خامه خالص، خامه طعم دار و دسرهاي خوشمزه
درپوش از جنس استيل ضد زنگ با محافظ سيليكوني
در سري اين دستگاه محافظ سيليكوني كه به دريجه استيل متصل است وجود دارد و اجازه مي دهد كه خامه زده شده به راحتي خارج شو تا بر روي انواع كرم ها، دسر ها و نوشيدني ها اضافه شود.
براي اينكه طرح ها زيبا و خلاقانه اي بر روي انواع نوشيدني ها و دسرها ايجاد شود هر كدام از اين دستگاه هاي گل خامه زن داراي سه عدد سري مي باشند.
اين دستگاه داراي برس مخصوص شستشو مي باشد كه به راحتي مي توان تمام قسمت ها را با استفاده از آن تميز كرد.
در فريزر نگه داري نكنيد.
جنس بطري استيل با كيفيت بالا و ضدزنگ.

ويژگي هاي محصول

  • جنس بدنه : استيل ضد زنگ,
  • گنجايش مخزن : 0.5L,

source: خريد انترنتي دستگاه گل خامه زن دستي 0.5 ليتري

خريد وافل ساز صنعتي VERLY-HF

۳۴۶ بازديد

وافل يكي از مشهورترين صبحانه هاي ملل است. وافل به عنوان دسر نيز سرو مي شود اما در اصل صبحانه كامل و خوشمزه اي است كه ظاهر بسيار جذابي دارد. وافل در واقع خميري است كه بين دو صفحه مخصوص پخته مي شود.
وافل را با شكلات نوتلا ، عسل و كره و گاهي با انواع مربا و مارمالاد سرو مي كنند و ومعمولا يكي از بخش هاي صبحانه هتل ها است.

دستگاه وافل ساز دستگاهي است كه نوعي كيك با اشكال مختلف كه به آن وافل يا ويفر مي‌گويند، به وسيله آن تهيه مي‌‌شود.

به دليل محبوبيت زياد و همچنين قيمت مناسب دستگاه وافل‌ساز و تنوعي كه دستور پخت وافل دارد جاي خالي آن در كافي شاپ ها احساس مي‌شود. به خصوص كه با استفاده از دستگاه وافل‌ ساز مي‌تواند طيف وسيعي از منو‌ها را براي صبحانه يا ميان وعده و عصرانه ارائه دهد. گنجاندن وافل كه يكي از پرطرفدارترين آيتم هاي غذايي روز دنيا مي‌باشد در منوي كافي شاپ كافه يا رستوران شما، ميتواند درآمدتان را به نحو چشمگيري افزايش دهد.

وافل ساز صنعتي VERLY-HF

مشخصات دستگاه وافل ساز VERLY:
داراي صفحات داغ عميق جهت پف دادن به وافل است.
بدنه ي دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ
داراي لامپ نشانگر آماده بكار بودن دستگاه
تنظيم و كنترل دما تا 280 درجه
داراي گرم كننده هاي لوله اي در صفحات بالا و پايين باعث مي شود حرارت بصورت دايره و به طور يكنواخت پخش شود.
داراي سيستم جلوگيري از سرريزنمودن است .
داراي صفحات نچسب كه وافل به راحتي از آنها جدا مي گردد.
قدرت دستگاه 1200W
خروجي 25-30 عدد در ساعت

اندازه ي مناسب و طراحي كارآمد، وافل ساز صنعتي VERLY-HF را تبديل به يك ابزار انعطاف پذير براي كسب درآمد مي كند همچنين كاركردن با آن را آسان نموده است.

ساخت چين

وافل ساز صنعتي VERLY-HF

ويژگي هاي محصول

  • جنس بدنه : استيل ضد زنگ,
  • توان مصرفي : 1200W,
  • ابعاد : 250*430*250 mm,
  • شكل وافل : دايره اي,
  • تعداد وافل : 25-30 وافل در ساعت,
  • جنس صفحه : تفلون,

source: خريد وافل ساز صنعتي VERLY-HF

آسياب قهوه نيمه صنعتي پاكت دار LD-018

۴۶۱ بازديد

از آسياب‌هاي قهوه اتوماتيك و نيمه صنعتي به حساب مي‌آيد كه با كيفيت ساخت بسيار بالا و امكان انتخاب درجه آسياب، از گريندرهاي حرفه‌اي و مناسب براي استفاده در كافه ها به حساب مي‌آيد. از ويژگي‌هاي اصلي اين دستگاه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

1- طراحي قيف با مواد درجه يك است كه تغيير شكل نمي‌دهد و نمي‌شكند.
2- تنظيم دقيق درجه آسياب با دقت بالا و مجهز به درجه براي تنظيم زبري و نرمي پودر قهوه
3- همراه با طراحي مناسب خروجي براي خروج بهتر قهوه آسياب شده
4- لرزش كمتر همراه با بدنه مقاوم
5- سيستم تهويه‌اي مناسب براي هواي ورودي و خروجي
6- طراحي منحصر به فرد پاكت دستگاه جهت از بين نرفتن عطر و رايحه‌ي قهوه در هنگام آسياب كردن
7- استفاده از مواد مقاوم در بدنه
8- طراحي ارگونوميك
ساخت : چينداشتن اين دستگاه، خيالتان از بابت داشتن يك آسياب قهوه با كيفيت و مدرن آسوده باشد همچنين شما داراي يك آسياب با دوام و كارايي بسيار بالا و بسيار كم صدا هستيد .

آسياب قهوه پاكت دار LD-018

ويژگي هاي محصول

  • جنس بدنه : فلز و پلاستيك,
  • جنس تيغه : فولاد ضد زنگ,
  • گنجايش مخزن : 500gr,
  • توان مصرفي : 200W,
  • ابعاد : 430*140*230 mm,
  • رنگ محصول : قرمز,

source: آسياب قهوه نيمه صنعتي پاكت دار LD-018

قهوه ساز سايفون بوئينگ تكنيكا داراي 3 فنجان

۳۲۹ بازديد

دم‌كردن قهوه‌ي سايفون بسيار هيجان‌انگيز است. محصول قهوه‌ي سايفون مي‌تواند را ميتوان در رده قهوه هاي باكيفيت رده بندي نمود چون كنترل همه چيز برعهده‌ي فرد استفاده‌كننده است كه مي‌تواند با آموزش و آزمون و خطا دقيقا همان قهوه‌اي را دم كند كه مي‌پسندد.مي‌توانيد قهوه‌ي خوش‌مزه‌اي بخوريد و با هيجان دم كردن قهوه با اين دستگاه خود و مهمان‌هايتان را سرگرم كنيد

قهوه ساز سايفون بوئينگ تكنيكا – 3 فنجان

توضيحات

قهوه ساز سايفون بوئينگ تكنيكا – 3 فنجان ( وكيوم پات ) يكي از قهوه‌ساز‌هاي نسل سوم است كه به علت شيوه دم‌آوري قهوه بسيار مورد توجه قرار گرفته است.جنس بدنه اين قهوه‌ساز از شيشه مقاوم در برابر حرارت است كه شما مي‌توانيد مراحل دم شدن قهوه را ببينيد و از آن لذت ببريد. قهوه ي دم شده به وسيله قهوه ساز سايفون بسيار لطيف، شفاف با عطري فراوان و طعم لذيذ است.

مشخصات قهوه ساز سايفون 3 كاپ
سايفون كافي 1 عدد
چراغ الكلي 1 عدد
قاشق 1 عدد
مخزن شيشه بوروسيليكاتي 3 فنجان 1 عدد

سايفون به شما تجربه اي شور انگيز در زمان احساس رايحه ها و بو هاي مختلف قهوه خواهد بخشيد با قهوه ساز سايفون شما در زمان دم كردن قهوه كنترل و نظارت كاملي در روند دم كردن قهوه خواهيد داشت و همچنين تعيين طعم و مزه ي قهوه بر عهده و در دستان شما خواهد بود دقت كنيد كه هرچه بيشتر در كاركردن با سايفون مهارت پيدا كنيد در آينده مي توانيد قهوه مورد نظر و دلخواه خودتان را دم كنيد با همان ويژگي ها و عطر دلخواهي كه هميشه در ذهنتان بوده است.
دستگاه قهوه ساز سايفون جزو قهوه ساز هاي وكيومي (سيستم خلا) شناخته مي شود اين سيستم تقريبا از سال ۱۹۷۰ ميلادي تا امروز توسط رستوران ها وكافي شاپ هاي استفاده شده ولي در كل تاريخچه آن به زمان بسيار قبلتري مي رود در حال حاضر با توجه به گسترش فوق العاده صنعت قهوه در دنيا مورد توجه بيشتر قهوه دوستان و باريستا ها و متخصصان قرار گرفته.

قهوه ساز سايفون بوئينگ تكنيكا – 3 فنجان

چرا شيشه بوروسيليكات در دستگاه قهوه ساز سايفون ؟ دستگاه دو حباب دارد و قهوه‌ي محصول نهايي حاصل فشار بخار و خلاء است. اين‌كه چقدر قهوه لازم است و براي چه مدت بايد دم بكشد، به خيلي چيزها بستگي دارد.بوروسيليكات يك نوع ظرف ازمايشگاهي مي باشد كه به دليل ضريب انبساط بالا و همچنين مقاومت بالا در صنايع مختلف قابل استفاده مي باشد.

در ميان عامه مردم بوروسيليكات به پيركس شهرت دارد خاصيت شيشه هاي بوروسيليكات اين است كه در زمان گرم كردن و حرارت دادن خطر شكستن آنها نسبت به بقيه ظروف شيشه بسيار اندك است و تا دماي ۵۰۰ درجه سانتي گراد مي توان به آنها حرارت داد. اين خصوصيت باعث شده بهترين انتخاب در سيستم خلا قهوه ساز هاي سايفون باشد همچنين امكان خراب شدن در مرور زمان نسبت به ديگر شيشه ها بسيار كمتر بوده كه دليل اين امر استفاده از تركيبات خاص شيمياي در زمان توليد اين شيشه هاست.

قهوه ساز سايفون بوئينگ تكنيكا – 3 فنجان

ويژگي هاي محصول

  • جنس بدنه : شيشه و فلز,
  • گنجايش مخزن : 360ml,
  • جنس مخزن : شيشه,
  • فيلتر داخلي : دارد,
  • لوازم جانبي : پيمانه قهوه, فيلتر و چراغ الكلي,
  • ساير مشخصات : داراي محفظه حرارتي فيتيله سوز الكلي, قهوه ساز سايفون داراي بدنه فلزي و دو مخزن از جنس پيركس, يك پيمانه براي قهوه, يك فيلتر فلزي با رويه پارچه اي فنر دار,

source: قهوه ساز سايفون بوئينگ تكنيكا داراي 3 فنجان

اسپرسو ساز نيمه صنعتي مدل جميلاي Gemilai CRM3605

۴۱۵ بازديد

اسپرسوساز Gemilai CRM3605 يك دستگاه حرفه‌اي و نيمه صنعتي محسوب مي‌شود. اين مدل امكانات متنوع و بسيار كاربردي را در اختيار كاربر قرار مي‌دهد و مي‌تواند گزينه‌اي مناسب براي كافي‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.

اسپرسوساز Gemilai CRM3605 از يك گروپ دبل شات تشكيل شده و داراي يك پرتافيلتر تكي است و به‌طور كلي مي‌تواند دو فنجان قهوه را به‌ صورت همزمان آماده مصرف كند.

اين دستگاه داراي توان مصرفي 1450 وات و فشار بخار 15 بار است. اين مدل مجهز به خروجي بخارمتحرك و قابل تنظيم جداگانه با كارايي آسان و راحت است. نازل آب جوش جداگانه امكان تهيه نوشيدين هاي گرم و متنوع را براي شما فراهم مي كند.

اسپرسوساز Gemilai CRM3605 با ارتفاع مناسب و سيني مخصوص امكان استفاده از ليوان‌هاي كوتاه و بلند را به‌ راحتي براي شما ممكن كرده است.

وجود ثانيه شمار ديجيتال در اسپرسوساز Gemilai CRM3605 امكان محاسبه زماني براي تنظيم غلظت اسپرسو خروجي مصرف كننده را فراهم ميكند.

صفحه گرم نگهدارنده از ديگر ويژگيهاي كاربردي و مهم اين محصول است كه با استفاده از آن مي توانيد فنجان را براي مدت بيشتري گرم نكه داريد و از سرو يك اسپرسو مطبوع بيشتر لذت ببريد.

اسپرسو ساز جميلاي مدل Gemilai CRM3605

ويژگي هاي محصول

  • جنس بدنه : استيل ضد خش و پلاستيك مقاوم,
  • ابعاد : 280*300*330 mm,
  • كليد آبجوش : دارد,
  • كليد اسپرسو : دارد,
  • سيني چكه گير : دارد,
  • گنجايش مخزن : 1.7L,
  • پرتا فيلتر صنعتي : دارد,
  • فشار بخار : 15Bar,
  • نمايشگر زمان : دارد,
  • توان : 1450W,
  • سيستم گرم كردن فنجان : دارد,
  • خروجي آب مستقل : دارد,
  • نمايشگر فشار : دارد,
  • ساير مشخصات : قابليت تنظيم اتوماتيك و دستي, كليد جداگانه بخار-آب جوش و آب جوش, گروپ دبل شات, گروپ سايز 58,

اسپرسو ساز جميلاي مدل Gemilai CRM3605

source: اسپرسو ساز نيمه صنعتي مدل جميلاي Gemilai CRM3605

اسپرسوساز نيمه صنعتي بارني Barni CRM3005E

۳۳۷ بازديد

اسپرسوساز Barni CRM3005 يك دستگاه حرفه‌اي و نيمه صنعتي محسوب مي‌شود. اين مدل امكانات متنوع و بسيار كاربردي را در اختيار كاربر قرار مي‌دهد و مي‌تواند گزينه‌اي مناسب براي كافي‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.

اسپرسوساز نيمه صنعتي بارني Barni طراحي عالي يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردي براي مصارف خانگي و يا كافه ها است اسپرسوساز نيمه صنعتي بارني Barni داراي پمپ فشار 15 بار و اجزا داخلي و لوله هاي بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1450 وات مي باشد .

اسپرسوساز نيمه صنعتي بارني Barni CRM3005E داراي مخزن جداگانه آب با گنجايش 1.7 ليتري طراحي عالي يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردي براي مصارف خانگي و يا كافه ها مناسب مي باشد .

اسپرسوساز نيمه صنعتي بارني Barni استفاده از آن مي تواند براي مكان هاي متعددي از جمله منازل و يا كافي شاپ ها مناسب مي باشد باشد كه دارا بودن پمپ با قدرت فشار 15 بار جنس بدنه از فولاد ضد زنگ مرغوب قدرت دستگاه 1450 وات و قدرت دم آوري 16 كاپ اسپرسو، سبب مي شود تا اين دستگاه از قدرت لازم براي درست كردن بهترين قهوه هاي اسپرسو برخوردار باشد.

سيستم CREMA ايتاليا شامل يك فيلتر فولاد ضد زنگ حرفه اي تك لايه، براي دستيابي به يك قهوه ي استاندارد منحصر به فرد به طوري كه پودر قهوه به طور كامل اشباع شده و تمام اسانس هاي قهوه استخراج مي شود.
اسپرسوساز نيمه صنعتي بارني Barni CRM3005E داراي عملكرد توليد بخار حرفه اي به علت داشتن نازل بخار تخصصي و حرفه اي براي توليد فوم عالي.

پمپ ايتاليايي با فشار 15 بار به شمار اين امكان را مي دهد كه بهترين عصاره را از قهوه بگيريد.
اگر دستگاه در عرض 15 دقيقه هيچ عملياتي نداشته باشد، به طور خودكار خاموش آغاز مي شود. اگر ميخواهيد دوباره كار كنيد، كليد را براي بازگرداندن قدرت فشار دهيد.

اسپرسوساز نيمه صنعتي بارني Barni CRM3005E

مشخصات دستگاه:

1- جنس بدنه از فولاد ضد زنگ مرغوب
2- فضا براي گرم كردن فنجان قهوه بالاي دستگاه
3- داراي سيستم دما NTC، كنترل دقيق درجه حرارت آب از هر عملكرد
4- حفاظت از فشار خودكار
5- داراي گروپ دبل شات
6- داراي دو عدد پرتا فيلتر صنعتي
7- تمپر پلاستيكي سايز 58
8- گروپ سايز 58
9- داراي منحول بخارمتحرك و قابل تنظيم جداگانه با كارايي آسان و راحت
10- قابليت تنظيم اتوماتيك و دستي
11- كليد جداگانه بخار-آب جوش و آب جوش
12- داراي مخزن جداگانه آب با گنجايش 1.7 ليتري متحرك براي شستشو و پر كردن آسان
13- داراي فرچه تميزكاري پيمانه و تمپر
14- قدرت دستگاه 1450 وات و قدرت دم آوري 16 كاپ اسپرسو

اسپرسوساز نيمه صنعتي بارني Barni CRM3005E

source: اسپرسوساز نيمه صنعتي بارني Barni CRM3005E