خرید آسیاب برقی قهوه کوچک

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

خرید آسیاب برقی قهوه کوچک

۵۹ بازديد

آسیاب قهوه
علاوه بر عطر و رایحه، میزان آسیا کردن دانه های قهوه با آسیاب قهوه، یکی از اصلی ترین موارد مهم بر غلظت و طعم نوشیدنی قهوه می باشد. زیرا میزان پودر کردن دانه های قهوه برای هر دستگاه قهوه ساز متفاوت است و باید به میزان مشخصی آنها را ریز کرد. اگر دانه های قهوه متناسب با نوع دستگاه قهوه ساز آسیا نشده باشد، میزان عصاره گیری از قهوه، تمام و کمال انجام نمی شود.

درنتیجه قهوه ای که می نوشید یا به اصطلاح سوخته است یا قهوه ای خواهید داشت به شدت آبکی. حالا اگر از چندین دستگاه قهوه ساز استفاده می کنید که ۱۰۰% باید در خانه دستگاه آسیاب قهوه داشته باشید. همانطور که می دانید آسیاب های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد. از انواع برقی گرفته تا مدل های دستی. 

ولی از آنجایی که این دستگاه ها ابعاد بزرگی دارند، جای زیادی را در آشپزخانه های کوچک امروزی به خود اختصاص می دهند. برای خرید بهترین آسیاب قهوه برقی و مناسب با دستگاه قهوه ساز تان باید چند فاکتور مختلف را در نظر بگیرید. از جمله قدرت آسیاب، نوع درجه بندی، نوع و جنس تیغه ها، میزان دقت دستگاه، میزان دور ریز قهوه، … . دستگاه های زیادی هستند که این قابلیت ها را در حد ایده آل دارا می باشند.

مانند آسیاب های برقی قهوه نوا ۳۶۶۰، N600، N600 Home: این دستگاه ها توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. اما هر سه برند کاملا مشابه هستند با ظاهر یکسان ولی تفاوت هایی جزیی که خیلی در نحوه خرد کردن قهوه تاثیر ندارند.

آسیاب قهوه دلونگی مدل KG79: در بین بینهایت مدل های آسیاب قهوه برند دلونگی این محصول یکی از پرفروش ترینِ آنها می باشد. زیرا ظاهر بسیار جذابی دارد. آسیاب قهوه مباشی ۲۲۸۸: این دستگاه از جمله مدل هایی است که قابلیت قرار گرفتن پرتافیلتر در زیر مخزن خروجی را دارد. همینطور می توان مخزن پودر قهوه خودِ دستگاه را قرار داد. این ویژگی به نسبت کارایی دستگاه بسیار عالی می باشد.

source: خرید آسیاب برقی قهوه کوچک

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.