خريد پد قهوه

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

خريد پد قهوه

۷۰ بازديد

قهوه اسپرسو
 پدهای قهوه شبیه به چایی های کیسه ‌ای هستند که حاوی قهوه آسیا شده با آسیاب قهوه و آماده شده برای تهیه اسپرسو می ‌باشند. این بسته ها با فیلتر های کاغذی مهر و موم شده اند و معمولا حاوی ۷ گرم پودر قهوه می باشند. برای استفاده از این پدها نیاز به خرید اسپرسو ساز می باشد. برعکس تی بک های چایی که برای دم کردن چایی با آنها به هیچ دستگاهی نیاز نیست.

اما خوشبختانه هم دستگاه های اسپرسو سازی است که مخصوص پد قهوه می باشند و هم می توان این پدها را داخل برخی از پرتافیلتر ها قرار داد. با استفاده از پد دیگر نیازی به آسیاب، تمپ و اندازه گیری قهوه نیست و باعث می ‌شود قهوه بسیار تمیز و سریع آماده شود. اینها مهمترین مزیت استفاده از پدها هستند. همچنین پدهای رایج در بازار ۲ نوع می باشند.
پد نرم: بسته های قهوه ای هستند که نزدیک به قهوه دمی یا سنتی می باشند. در مدت زمان بیشتری آماده می شوند و دارای انحلال بهتر، دور ریز کمتر و رایحه‌ی بیشتری هستند. پدهای نرم برای تهیه قهوه‌ ی بدون اعمال فشار تولید شده ‌اند، معمولا اندازه‌ای حدود ۵۵ میلی‌متر دارند و حاوی ۸٫۵ تا ۱۲ گرم پودر قهوه می ‌باشند.
پد سخت: پدهای سخت برای تهیه قهوه به روش تحت فشار یا اسپرسو تولید شده‌اند. به راحتی داخل پرتافیلتر قرار گرفته و ثابت می ‌شوند. این پدها معمولا دارای قطری به اندازه‌ی ۴۴ میلی‌متر بوده و حاوی ۷ گرم پودر قهوه مخصوص اسپرسو هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.