بهترين قهوه ساز كوچك

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

بهترين قهوه ساز كوچك

۳۸ بازديد

قهوه ساز
هر سه قهوه سازیی که در ادامه معرفی می کنیم از بهترین و کاربردی ترین قهوه ساز های کوچکِ دستی هستند. مینی پرسو یک اسپرسو ساز پر قدرت قابل حمل و تولید کمپانی واکاکو است که بدون نیاز به برق برای شما قهوه اسپرسو با کرمای عالی تولید می‌کند. اگر بخواهیم مهمترین ویژگیهای مینی پرسو را بیان کنیم می توانیم به قابل حمل بودن، جمع و جور بودن، عدم نیاز به برق، استفاده آسان، تهیه قهوه سریع اشاره کرد.

اما شاید اصلی ترین دلیل خرید مینی پرسو این است که قهوه اسپرسو با کرمای عالی برای شما آماده می کنید. قابلیتی که دیگر قهوه ساز های کوچک ندارند. و ظاهر بسیار جذاب آن مورد بعدی است که اکثر افراد را به خرید این قهوه ساز کوچک ترغیب می کند. به خصوص افرادی که مسافرت های کاری زیادی دارند و یا زیاد به گردش و تفریح می روند. تنها قهوه سازی که میتوان هم با آن قهوه درست، هم چایی و هم دمنوش فرنچ پرس است. 

فرنچ پرس یک ابزار بسیار ساده و سبک می باشد که در منزل، محل کار، و حتی کافی شاپ ها از آن برای سرو قهوه استفاده می شود. کار با فرنچ پرس بسیار ساده است و دلایل متعددی از جمله کیفیت بالای قهوه دم شده و همچنین تازه نگه ‌داشتن عطر و طعم واقعی قهوه محبوبیت استفاده از فرنچ پرس را دو چندان کرده است. موکاپات اولین بار در سال ۱۹۳۳ توسط لوییجی د پونتی برای آقای آلفونسو بیالتی به ثبت رسید. دستگاهی کوچک با طراحی هشت ظلعی و مکانیزمِ خیلی ساده خود. 

تمایل زیاد به خرید موکاپات به خاطر ۲ ویژگی بسیار مهم آن است (درکنار سایر ویژگی هایش). این دو ویژگی عبارتند از: قیمت بسیار کم، وزن بسیار سبک با ابعاد کوچک. علاوه بر این دو مزیت سهولت درست کردن قهوه با قهوه جوش روگازی است که این قهوه ساز را پرفروش کرده است. موکاپات که به نام قهوه جوش روگازی هم شناخته می شود، از قدیمی ترین کافی مِیکر های دنیا است و بسیار هم محبوب است. به حدی که در خانه هر علاقه مند به قهوه، یک موکاپات پیدا می شود.

source: بهترین قهوه ساز کوچک

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.