ساخت کافی بار خانگی کوچک

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

ساخت کافی بار خانگی کوچک

کافه بار خانگی
پیچر شیر یا پیچر قهوه ظرفی تخصصی است که در فرآیند ایجاد کف شیر و فوم دار کردن شیر برای قهوه ‌های مبتنی بر شیر مانند لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، … استفاده می‌ شود. پیچر معمولا از فولاد ضد زنگ ساخته می شود. این پارچ ها با دهانه باریک و دسته ای راحت طراحی شده اند که برای ریختن شیر با دقت، مناسب هستند. دهانه باریک امکان ریختن کنترل شده شیر را فراهم می کند. که برای ایجاد طرح های لاته آرت روی سطح نوشیدنی ها ضروری است.
این وسیله در اندازه های مختلفی وجود دارند که اندازه ای که انتخاب می کنید به نیازهای خاص شما و حجم شیری که معمولاً برای نوشیدنی خود استفاده می کنید بستگی دارد. تمپر قهوه ابزاری است که در فرآیند تهیه اسپرسو برای فشرده سازی کامل و نهایی ذرات قهوه در سبد پرتافیلتر استفاده می شود. تمپینگ قهوه یک مرحله ضروری در تهیه اسپرسو است. زیرا به آب اجازه می دهد به طور یکنواخت به داخل قهوه های آسیاب شده نفوذ کند و در نتیجه استخراج یکنواخت و طعم غنی تری ایجاد می کند.
تمپر معمولا از یک دسته و یک پایه صاف تشکیل شده است و در اندازه‌ ها و جنس بدنه مختلفی مانند فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، چوب یا پلاستیک تولید می شوند. که بسته به ترجیح شخصی و نوع دستگاه اسپرسوساز، تمپر مورد استفاده قرار می گیرد. تمپر مت قهوه، وسیله ای محکم و مطمئن است، برای قرار گرفتن تمپر و لولر قهوه. همچنین برای انجام مرحله تمپینگ، پرتافیلتر بر روی آن قرار می گیرد. تمپرمت معمولا از پلاستیک مقاوم یا مواد سیلیکونی ساخته شده می شود.
تا سطحی پایدار و غیر لغزنده برای فشرده سازی قهوه فراهم می‌ کند. افزون بر این از آسیب دیدن سطوح پیشخوان یا سطوح دستگاه اسپرسوساز هم نیز جلوگیری می کند. به طور کلی، مت بار قهوه یک وسیله جانبی کاربردی برای باریستاها و علاقه مندان به اسپرسوی خانگی است که خواهان محافظت، پایداری و پاکیزگی در طول فرآیند تهیه قهوه هستند. نیدل وسیله ای است که توسط باریستاها و علاقه مندان به اسپرسو خانگی برای توزیع یکنواخت تفاله قهوه در سبد پرتافیلتر قبل از لولر، استفاده می شود.
توزیع نابرابر می‌تواند منجر به چنلینگ در قهوه شود، چنلینگ یعنی، آب مسیرهایی با کمترین مقاومت را پیدا می‌ کند که منجر به استخراج نابرابر می‌ شود و در نهایت بر طعم شات اسپرسو تأثیر منفی می ‌گذارد. لوازم نظافتی مانند برس برای آسیاب خود، قرص های تمیزکننده دستگاه اسپرسوساز خود (اگر دارید)، پارچه های میکروفیبر، … را برای تمیز کردن بار و دستگاه تان فراموش نکنید. یک کافه بار تمیز بهترین طعم قهوه را تضمین می کند.
source: ساخت کافی بار خانگی کوچک
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.