خريد ترازوي باريستا

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

خريد ترازوي باريستا

۵ بازديد

ترازوی دیجیتالی
ترازو باریستا برای اندازه‌گیری دقیق وزن قهوه‌ی مورد استفاده، به کار می ‌رود. ترازوها معمولا دقیق هستند و به باریستاها کمک می کنند تا به تناسب دقیقی از قهوه ریز شده با آسیاب قهوه، آب و دیگر مواد برای تهیه‌ی نوشیدنی‌ های قهوه‌ بپردازند. ترازوهای باریستا برای اندازه‌گیری دقیق وزن قهوه‌ی سرد و گرم، فنجان و دستگاه ‌های قهوه ‌ساز استفاده می ‌شوند. بنابراین برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید، به موارد زیر دقت کنید!

دقت: دقت در اندازه‌گیری‌ها از جزئیات بسیار مهم هر ترازو می باشد. پس به دنبال اِسکیل هایی با دقت بسیار بالا در اندازه‌گیری‌ های گرم به گرم باشید. ظرفیت: حجمی را که معمولا با آن کار می کنید در نظر بگیرید. اسکیلی را انتخاب کنید که هم دوزهای کوچک را برای فنجان های تکی و هم دوزهای بزرگتر را برای چندین شات اسپرسو یا قهوه های دمی بتوان با آن اندازه گیری کرد.

مقاومت در برابر آب و مواد شیمیایی: اطراف قهوه ساز ها و اسپرسو ساز ها مستعد ریزش آب جوش و عصاره قهوه است. ترازو ضد آب و بادوام، طول عمر و تمیز کردن بدون دردسر را تضمین میکند. زمان پاسخگویی: زمان پاسخگویی سریع به کارایی در ساعات شلوغ کمک میکند. بنابراین به دنبال اسکیل دیجیتالی با خوانش سریع برای کافه خود باشید. قابلیت خاموش شدن خودکار: برای حفظ عمر باتری، بهتر است از ترازوهایی با ویژگی خاموش شدن خودکار استفاده کنید.

دارا بودن تایمر: ترازوهای باریستا با ویژگی تایمر داخلی می‌توانند به باریستاها کمک کنند تا زمان و وزن مواد را همزمان کنترل کنند. به طور مثال زمانی که قهوه را در دستگاه قهوه‌ ساز هایی مانند کمکس می ‌ریزید، می‌ توانید تایمر را بزنید و همزمان با کنترل وزن قهوه، به دقت زمان را نیز مدیریت کنید. این ویژگی به تهیه‌ی نوشیدنی‌هایی با طعم دقیق‌تر و بهتر کمک میکند.

واحدهای اندازه گیر متعدد: ترازوهایی که اندازه‌گیری در واحدهای مختلف (گرم، اونس و …) را پشتیبانی می‌کنند، برای آشنایی با دستورالعمل‌ها و ترجیحات مختلف، بسیار مفید هستند. قابلیت صفر کردن: ویژگی صفر کردن اسکیل به باریستاها این امکان را می ‌دهد تا قبل از اندازه ‌گیری مواد جدید، وزن فعلی را به عنوان مقدار صفر تنظیم کنند.

source: خرید ترازوی باریستا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.