معرفي قهوه اسپرسو كورتادو

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

معرفي قهوه اسپرسو كورتادو

قهوه اسپرسو
کورتادو یک نوع اسپرسو، می باشد که از مقادیر مساوی قهوه اسپرسو ساز و شیر فوم دار تشکیل شده است. برخلاف سایر قهوه های ترکیبی با شیر، شیر حجم زیادی ندارد و تقریبا بدون کف شید تهیه می شود. در حقیقت شیر فوم دار روی قهوه، اسیدیته آن را کاهش می دهد و یک میکرو فوم ایجاد میکند. این میکروفوم از اسپرسو جدا نمی شود و درعوض طعمی قوی و غنی به آن می دهد.

قهوه کورتادو یک تازه وارد به دنیای قهوه به خصوص قهوه اسپرسو است و در چند سال اخیر فقط روی تابلو های کافی شاپ ها ظاهر شده است. کورتادو یک نوشیدنی اسپرسو با تعادل کامل شیر و اسپرسو است! این یک ترکیب منحصر به فرد صاف است که بافتی ابریشمی و محکم دارد. بسیاری از نوشیدنی ‌های اسپرسو منشا ایتالیایی دارند، اما کورتادو یک قهوه اسپانیایی است که شما را با طعم جدید آشنا میکند.

برخلاف سایر نوشیدنی ‌های قهوه، یک کورتادو همیشه حجم ثابتی دارد. یعنی یک دبل شات اسپرسو و ۲ اونس شیر. حال اگر برای نوشیدن قهوه جدید آماده اید، مراحلی که در بیان کردیم را انجام دهید تا یک کورتادوی خوشمزه درست کنید.

source: معرفی قهوه اسپرسو کورتادو

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.