بهترين قهوه برای صبحانه

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

بهترين قهوه برای صبحانه

۶۶ بازديد

قهوه صبحانه
قهوه به بالا ماندن سطح انرژی در طول روز نیز کمک میکند تا سرحال و هوشیارتر بمانید. علاوه بر این موارد، قهوه اسپرسو شادی بخش هم می باشد؛ زیرا کافئین باعث آزاد شدن هورمون دوپامین در بدن می شود. هورمونی که به ایجاد احساسات مثبت در بدن مرتبط است. در ادامه ۵ نوع قهوه عالی برای شروع روز را به شما معرفی می کنیم تا هم از طعمش لذتش ببرید و هم از انرژی ای که به شما می دهد. حتی اگر طعم تلخ قهوه را هم دوست نداشته باشید، طعم آن برایتان بسیار خوشایند می باشد.

اسپرسو کافی شکل غلیظی از قهوه است که به صورت شات (۲-۱) سرو می شود. اسپرسو اغلب پایه قهوه بسیاری از انواع دیگر نوشیدنی های قهوه مانند کاپوچینو، لاته، آمریکانو، ماکیاتو، … می باشد. قهوه اسپرسو قوی و پررنگ است و بر روی آن یک لایه قهوه ای رنگ به نام کرما ایجاد می شود. قهوه کاپوچینو: قهوه ساز مناسب برای درست کردن کاپوچینو: انواع دستگاه های اسپرسو ساز و پیچر.

نام امریکانو کافی از سربازان آمریکایی الهام گرفته شده است که در طول جنگ جهانی دوم این نوع قهوه را برای ماندگاری بیشتر قهوه های خود درست می کردند. به این صورت که آنها قهوه اسپرسوی خود را از کافه های ایتالیایی سفارش می دادند اما به آن مقداری آب داغ اضافه می کردند. لاته نماد نوشیدنی‌ ای است که در تمام کافی‌شاپ ‌های سرتاسر جهان، مورد علاقه اکثر افراد می باشد. طعم لطیف و خامه ‌ای آن، کافه لاته را تبدیل به قهوه ‌ای کرده است که حتی معمولی ‌ترین قهوه ‌خورها هم به آن جذب می شوند.

لته یا کافه لاته یک ترکیب قهوه اسپرسو و شیر است که لایه ای ابریشمی از شیر فوم دار، ویژگی برجسته این نوشیدنی به حساب می آید. قهوه ترک قدیمی ترین روش درست کردن قهوه است و تنها قهوه ای می باشد که به هنگام سرو دارای تفاله است. که این مورد هم به نحوه درست کردن آن مربوط می شود.

source: بهترین قهوه برای صبحانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.