بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان

۶۶ بازديد

اسپرسو ساز خانگی
تنوع در بازار انواع اسپرسو ساز خانگی بسیار زیاد است و برندهای بیشماری به تولید این قهوه ساز ها مشغول هستند. اما در بازار ایران، به دلیل تحریم ها، این تنوع، در مقایس جهانی کمتر می شود. ولی با وجود همین محدودیت ها هم نیز این اسپرسو ساز ها در بازار داخلی انواع زیادی دارند. و خریداران همیشه این مشکل را دارند که بهترین برند اسپرسو ساز های خانگی کدام اند؟

نوا یکی از مطرح ترین برندهای اسپرسو ساز خانگی است که به سفارش کشور امارات اما در کشور چین تولید می شوند. محصولات نوا به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند، قسمت بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص داده اند. مطرح ترین مدل های این برند عبارتند از: اسپرسو ساز نوا ۱۴۹، نوا ۱۲۸، مدل نوا ۱۴۰، نوا مدل ۱۳۰، اسپرسو ساز نوا ۱۳۹، … .

یکی دیگر از برندهای بزرگ در حوزه تولید اسپرسو ساز بخصوص اسپرسو ساز های خانگی، مباشی است. دستگاه های خانگی که بیشترین فروش را در بین دیگر مدل های این برند دارند عبارتند از: اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰، مدل 2015، مباشی 2016، اسپرسو ساز مباشی 2010، مدل 2034.

دستگاه های شرکت مباشی نیز مانند نوا با کیفیت بالا تولید می‌شوند و در دسته اسپرسو سازهای پرفروش قرار دارند. مباشی تجربه زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی دارد و در ایران نیز از برندهای محبوب و پرطرفدار محسوب می‌شود. هدف اصلی این شرکت تولید محصول مطابق با بالاترین استاندارد های کیفی و جلب رضایت مشتری پس از استفاده از محصول می باشد.

دلونگی از برند های قدرتمند ایتالیایی است که بیشترین دلیل شهرت آن به دلیل فعالیت در این حوزه تولید دستگاه ای قهوه ساز است. و با تولید اسپرسو ساز باکیفیت سهم بالایی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده است. برند دلونگی بیشتر تمرکز خود را بر ساخت دستگاه هایی با امکانات بسیار زیاد قرار داده است.

به همین دلیل ممکن است برخی از مدل های این برند از نظر عصاره گیری به کیفیت برند های دیگر نباشند. اما برای افراد مبتدی بسیار کارآمد هستند. حتی تعدادی از اسپرسو ساز های دلونگی بصورت اتوماتیک شیر را فوم دار می کنند.

source: بهترین اسپرسو ساز خانگی ارزان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.