آسیاب قهوه دستی عالی

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

آسیاب قهوه دستی عالی

۱۰۶ بازديد

قیمت آسیاب قهوه
یک متخصص در زمینه قهوه یا یک باریستا همیشه برای خرید آسیاب قهوه دقت فراوانی میکند. به این دلیل که از اهمیت میزان آسیا کردن دان قهوه به خوبی اطلاع دارد. پس سعی میکند آسیابی خریداری کند که حرفه ای بوده و برای درست کردن انواع قهوه، از اسپرسو گرفته تا دمی، بتواند از آن استفاده کند.

اما این موضوع برای مصارف خانگی، فروشگاه ها، سفر و تفریح، … متفاوت است. زیرا که در این موارد شما می توانید از آسیاب قهوه دستی هم استفاده کنید. و نکته مثبت اینجاست که می توانید با هزینه بسیار کمتر از آسیاب های برقی، این گریندرها را خریداری کنید. همچنین فضای کمتری اشغال می کنند و آلودگی صوتی بسیار کمتری هم دارد.

اما گرایندرهای دستی قهوه مانند نوع برقی شان، انواع مختلفی دارند که انتخاب از بین آنها سخت است. ما ۲ مدل از آسیاب های دستی را به شما معرفی می کنیم که پرطرفدار بوده و عملکرد حرفه ای هم دارند.

گرایندر بعدی، آسیاب قهوه مخزن دار است و همانطور که از اسمش پیدا است، این آسیاب قهوه دستی دارای مخزن قهوه بزرگتری درمقایسه به گرایندر قبلی می باشد. درنتیجه می توانید هر زمان که خواستید قهوه بیشتری آسیا کرده و آن را در مخزن قهوه نگهداری کنید.

این آسیاب دستی هم ابعاد کوچک و وزن کمی دارد و می توان آن را در هر کیف و چمدانی قرار داد. اما از آنجایی که از جنس شیشه است، تمی توان آن را به راحتیِ گرایندر استیل جابه جا کرد. اما با این دستگاه هم می توان دان قهوه را با درجه های مختلف آسیا کرد.

آسیاب قهوه استیل مثلثی GATER با طراحی زیبا و کاربردی، علاوه بر زیبایی، به شما این امکان را می دهد تا به بهترین و راحت ترین حالت ممکن قهوه ی خود را آسیاب کنید. مهمترین ویژگی این آسیاب داشتن ۴ درجه برای آسیاکردن دان قهوه است.

که این امکان را برای شما فراهم می کند که برای انواع قهوه ها (نه همه آنها) بتوانید قهوه را پودر کنید. از قهوه فرانسه با درجه درشت تا برخی از اسپرسو ساز های خانگی. 

source: آسیاب قهوه دستی عالی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.