کتل قهوه چیست

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

کتل قهوه چیست

۱۱۰ بازديد

کتل قهوه
اگر طرفدار قهوه های دمی باشید حتما می دانید که تنها با خرید قهوه ساز های مخصوص این قهوه، نمی توانید قهوه ای خوشمزه درست کنید. و احتمالا به این موضوع زمانی پی برده اید که در خانه با انواع قهوه ساز های دمی، قهوه دم کرده اید اما قهوه شما با قهوه ای که در کافی شاپ ها می نوشید کاملا متفاوت است.

همانطور که می دانید برای آماده کردن انواع قهوه های دمی، نیاز دارید که آب جوش را بر روی پودر قهوه بریزید. وسیله ای که به کمک آن آب را به قهوه ها اضافه می کنند، کتل (kettle) نام دارد. درواقع کتل همان کتری آب معمولی است با این تفاوت که دارای یک دهانه بلند، دراز، باریک و نوک تیز است.

باریستا با استفاده از کتل، در کنار سایر لوازم قهو دمیِ بینظیری آماده میکند. کتل انواع محتلفی دارد اما به صورت کلی به دو دسته کتل برقی و کتل دستی، تقسیم می شود.

میزان آسیاب کردن قهوه بستگی به نوع دستگاه قهوه ساز دارد اما مورد دوم کاملا در اختیار ماست. و نحوه اضافه کردن آب جوش و میزان آن در طعم قهوه بسیار تاثیر گذار می باشد. اینجا است که به کتل نیاز پیدا می کنیم. برای اینکه قهوه ای عالی و دلنشین داشته باشیم، باید آب را به صورت مرحله ای و آرام آرام بر روی قهوه ها بریزیم.

source: کتل قهوه چیست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.