وسايل دستگاه اسپرسو

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

وسايل دستگاه اسپرسو

براي درست كردن يك اسپرسوي خوشمزه در خانه در اولين قدم نياز به خريد اسپرسوساز است. اما تنها با خريد دستگاه اسپرسو ساز نمي توان يك قهوه بي نظير آماده كرد. زيرا براي آماده كردن قهوه اسپرسو به لوازم ديگري هم نياز است. برخي از اين وسايل به همراه دستگاه هستند، اما تعدادي از آنها را بايد جداگانه تهيه كرد.

لولر: لولر ها كه به پام تمپر هم شناخته مي شوند، وسيله اي هستند استوانه اي شكل و آهني. از لولر براي مسطح و يكنواخت كردن پودر قهوه در پرتافيلتر استفاده مي شود. با اين كار تمپينگ قهوه سريع تر و بهتر انجام مي گيرد.

تمپر: تمپر وسيله اي است شبيه به مهر، با اين تفاوت كه سطح آن صاف است يا شيار دار. كاربرد آن هم به اين صورت است كه بعد از استفاده از لولر، تمپر را بر روي پرتافيلتر قرار داده و با ايجاد كمي فشار، پودر قهوه را به قرص قهوه تبديل مي شود.

مت تمپر: مت تمپر يا تمپر مت وسيله اي است از جنس سيليكون كه دركنار اسپرسوساز قرار مي گيرد. از تمپرمت براي جلوگيري از آسيب ديدن پرتافيلتر و تمپر استفاده مي شود. همچنين در زمان تمپ كردن قهوه در هدگروپ نياز به يك جايگاه ثابت و تميز است. زير تمپري وسيله اي است كه بدون آسيب وارد كردن به پرتا فيلتر قهوه را فشرده مي كنند.

ناك باكس: ناك باكس ظرف جمع آوري تفاله قهوه است. همه افرادي كه روزانه قهوه اسپرسو درست مي كنند، با نحوه جمع آوري تفاله قهوه مشكل دارند. به خصوص زماني كه براي جدا كردن قرص قهوه از پرتافيلتر لازم است كه به آن ضربه زده شود.

ناك باكس اين مشكل را حل كرده و به گونه اي طراحي شده است كه به آساني مي توان تفاله قهوه را از پرتافيلتر جدا كرد. همچنين با جمع آوري تفاله هاي قهوه بصورت يكجا، بازيافت آنها را راحت كرده است.

source: وسايل دستگاه اسپرسو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.