خريد موكا كرم

خريد و فروش انواع قهوه ساز , اسپرسو ساز , ميكس قهوه , دانه قهوه , بلندر و مخلوط كن به صورت آنلاين در فروشگاه اينترنتي تجهيزات كافي شاپ قهوه دات كام

خريد موكا كرم

براي درست كردن قهوه، روش هاي بسيار متفاوتي وجود دارد كه براي تهيه كردن قهوه با آن روش ها نياز به خريد قهوه ساز مخصوص شان مي باشد. زيرا هركدام از اين قهوه ساز ها، قهوه خاصي را آماده ميكنند.

موكا كرم، دستگاهي است شبيه به موكاپات. يعني قهوه سازي روگازي است كه از سه قسمت تشكيل شده است. مخزن آب (مخزن زيرين)، سبد قهوه و فيلتر آن و مخزن عصاره قهوه (مخزن بالايي).

با اين تفاوت كه بر روي درب موكا كرم، اهرمي مانند اهرم فرنچ پرس به همراه فيلتري فلزي تعبيه شده است. اين اهرم به اين منظور بر روي درب قرار دارد كه به وسيله آن بتوان قهوه اي درست كه كرما داشته باشد.

همانطور كه ميدانيد، قهوه اي كه موكاپات هاي روگازي آماده مي شود، فاقد كرما است كه اين مشكل در موكا كرم ها از بين رفته است. و چون قهوه اي كه با موكا آماده مي شود مانند اسپرسو ساز ها از گذر آب جوش از پودر قهوه مي باشد، عملكردي شبيه به اسپرسوساز ها دارد.

از ويژگي هاي مثبت ديگر اين قهوه ساز مي توان به قابل حمل بودن آن اشاره كرد. ابعاد كوچك و وزن سبك آن باعث شده است كه بتوان به راحتي آن را در هر كيف، چمدان، زنبيل هاي تفريحي، … قرار داد. و در هر مكاني كه هستيد بتوانيد از قهوه تون لذت ببريد.

source: خريد موكا كرم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.